27.1.2013

Krásné nedělní odpoledne, mám čas tak sem přidám druhý článek za víkend. Sama se divím, protože vždy jsem ráda jak je tady sotva jeden za týden. Dnes se celý den nudím doma u seriálu, oblíbila jsem si The Carrie Diaries, je místo Gossip girl a je taky tak dobrý:). Zítra zase do školy jak mě se nechce:D. Poslední dva dny do uzavření známek. Naštěstí do školy jdeme jen do čtvrtku v pátek pololetní prázdniny a od pondělí už jarní tak se mi to krásně prodlouží o týden:D. Plánuju se podívat po obchodech a chodit každý den na procházky. Máte jarňáky taky:)?.


bílý jogurt s banánem mňamka / ráda čtu

Komentáře

  1. my máme jarní prázky až ten další týden, od 11. února :D

    OdpovědětVymazat
  2. tak carrie diares si pozriem lebo fakt mi GG chýba :´/

    OdpovědětVymazat
  3. O tom seriálu jsem už něco slyšela, zatím ho ale nesleduji. Asi se dnes inspiruji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. procházky si jistě užiješ :) já mám jarňáky až v březnu

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jogurt s banánem jsem taky dneska měla ke svačině :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. My je máme až dýl, i tak se na ně hrozně těším :D.

    OdpovědětVymazat
  7. jogurt s banánem je nejlepší klasika ! my mámejarnáky až v půlce února... nedokážu ani popsat jak se na ně těším !!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky