Skin79 BB cream

Díky spolupráci se stránkou bbcreamshop jsem měla možnost vyzkoušet 5ml BB krému od značky Skin79. Vybrala jsem si k vyzkoušení Hot Pink Super Beblesh Balm BB. Je to můj první BB cream,  s žádným jiným zkušenosti nemám. Proto ho nemužu porovovnat s jiným. Přišly mi ještě vzorečky jiných BB krému a za ně moc děkuji.
BB cream jsem ještě nikdy nevyzkoušela, dost jsem se bála odstínu. Aby nebyl moc světlý nebo naopak tmavý. Odstín mi přijde takový normální ani né tmavý ani světlý. Přijde mi, že je i do šeda. Sjednotí se s pletí. BB je dost hutný není vůbec tekutý. Roztírá se velmi dobře, nemám s tím žádný problém. Nedělá fleky ani žádné mapy. Ale dost se mi po něm leskne obličej a to nesnaším. Krytí je nulové nezakryje akné, černé tečky ani ostatní flíčky. Vydrží na obličeji chvíli pak někam zmizne. 

Tento BB cream mě vůbec nezaujal. Nikdy bych si ho nekoupila v plném balení. Není ani moc levný vyjde Vás na nějaké tři až čtyři stovky. Snad mě neukamenujete, ale mě prostě nesednul. Já zůstanu u svých make-upu. Ale časem chci vyzkoušet BB cream od Garnieru a snad bude lepší. 

Bbcreamshop.sk děkuji za poskytnutí mini balení k recenzi.
V příštím článku Vám ukážu, co jsem našla pod stromečkem:).

Komentáře

  1. Taky jsem si ho vybrala od té stránky a souhlasím s tebou. Je o ničem. Nezakryje, stojí hodně (podle mě alespoň) a za pár hodin (možná i do dvou hodin) zmizne neznámo kam.

    OdpovědětVymazat
  2. presne toto som aj ja na testing dostala a mám ten istý názor ;)
    šťastné a veselé! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je poprvé co nečtu, že je úžasný :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky