28.9.2012

Dobré ráno, ozývám se z mého noťásku:). Mám pujčenou wifi tak mi jde internet, ale brzo budu mít svou a budu z něho přispívat pořád. Včera mi odpadlo odpolední vyučování tak jsem se byla podívat po obchodech, navštívila jsem Avion a Futurum v Ostravě. Dokoupila dáreček do giveaway, už ji brzo odstartuju. Tento týden budu fotit mobilem od přítele má dost kvalitní foťák, já svůj nebudu mít doma, protože ho pujčuji sestře do Turecka. Dnes mám spát u přítele tak se už moc těším. Užijte si prodloužený víkend..♥
Taky se už tak moc těšíte na novou řadu Gossipek?..♥

Zúčastněte se  giveaway o ozdoby na nehty a balzám

Komentáře

  1. GG nesleduji, ale chválím pěkně zpracovaný článek. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Gossipky se hodně těším! Jenom škoda,že už to má být poslední řada ..
    Jinak ten make-up stojí 199 korun:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ona má být nová řada Gossipek? Těším se hrozně moc!♥

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se těším na GG. Momentálně teda sleduji sex ve městě, ale to se stihne všechno. :D taky musím pak někde najít nové upíří deníky. ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Už se nemůžu dočkat! GG sleduji od začátku a totálně miluji Natea!:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Já se také nemohu Gossip girl dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
  7. gossippky jsou skvělý! :)
    moc děkuju za komentář

    OdpovědětVymazat
  8. Kdy mají být nové gosipky a která to má být série?:D
    nějak jsem je přestala sledovat tak nejsem v obraze:/

    OdpovědětVymazat
  9. cute photos

    http://kappuku.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. tesim tesim :)
    Urob si chvíľku a poď na giveaway :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/10/giveaway-iv.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky