11.9.2012

Zdravím, dnes nám odpadli poslední dvě hodiny tělocviku tak jsem přijela už v půl 3. Mám čas tak jsem se vám chtěla ozvat krátkým článkem. Každý den je to pořád dokola vstávat 4:40 a na 7 do školy, odpoledne se vrátit a za chvíli je večer. Musím si sehnat ještě pár učebnic a monterky:D. Zítra jsme neměli mít na 7 a končit brzo, ale je bohužel změna a já musím opět na 7 jet na praxi vůbec se mi nechce. Včera jsem začala spolupracovat s www.ringsandtings.com, tak se můžete těšit na článek s tím co mi přišlo.
















objednávám

Giveaway o super výhru

Komentáře

  1. ja som tiež Oriflame 8D
    tak ak ešte nemáš tak ...Pozývam ťa na GiveAway 8)
    http://violetwitch-eve.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky