New in o.3

K narozeninám jsem dostala od přítele tuhle krásnou kytku:).
 
 Den před narozeninama mi přišel balíček a v něm byly tyhle výrobky od Dermacolu, nevěděla jsem proč mi přišli a ještě k tomu zadarmo a pak mi to došlo. Předplatila jsem si na rok JOY a tohle mi za to přišlo:).

K narozeninám jsem dostala od ségry šampon, který úžasně voní, oblíbené žiletky a kakové tělové máslo:).
Nejlepší, nejdrahčí a největší dárek jsem dostala od přítele. Už strašně dlouho jsem si přála dostat notebook a on mi tohle přání splňil už brzy budu články psát odtam:).
Od mamky od přítele jsem dostala kondicionér a šampon na poškozené vlasy. Asi poznala, že je mám poškozené tak se mi moc hodí a musím říct, že líp mi vlasy ještě nevoněly:).
Dále jsem od ní dostala sprchový gel a tělové mléko:).
Přišlo mi první předplatné JOY, byla jsem v Tetě a koupila štetec na pudr do kosmetické taštičky a navštívila jsem DMko. Koupila jsem si dva spreje Balea a nejlepší řasenku, která byla ve slevě za 69,90.
 Po dlouhé době mám něco nového i od avonu. Objednala jsem si šampon, který jsem si hned zamilovala:). Lak na nehty, který stál jen 59,- a nakonec sprchový gel voní po melounu je to snad nejlepší vůně měla jsem i tělový sprej, ale ten mi už bohužel došel.

Komentáře

  1. všechno nejlepší :)
    skvělé věci jsi dostala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký blog pěkný věci :) jinak máme stejný Notebook mám taky HP ProBook 4530s HPčka vedou velice kvalitní Notebooky :) jsem s tím mím strašně spokojená učitě taky budeš je parádní jinak moc hezká kytice ! ;) Princess Lili z www.blog-o-kosmetice.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věci,ale jako tvuj přitel je fakt užasnej,že ti koupil notebook,

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, jsem tvá nová followerka! :) No tento post mě nadchnul. Gratuluji k pořízení notebooku, bez notebooku bych nežila. lol

    Ta zásoba Dermacolu, hmm, takové pěkné překvapení, haha, už jsem si myslela, že to někdo omylem poslal třeba na tvou adresu, že to v eshopu popletli a on je to dárek od JOY. Zrovna včera jsem mluvila s tetou, že některé časopisy dávají super dárky, když si zaplatíš předplatné. :))

    Bodybutter balea, to je moje, bezkonkurenční. A moc se mi líbí štětec od Essence, jen nevím, proč ho nikdy nepotkám.

    No a nakonec, stav se i ke mě na blog. :)) Je to takový fashion blog, ale někdy píšu i o kosmetice. :)
    http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. presne ten istý NB mám aj ja :) páni ty si dosť vecí dostala kozmetiky poriadne.. asi sa niečím inšpirujem :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky