Müslimánie

Dnes vám chci napsat článek  objednávce ze stránky www.muslimanie.cz. Podle názvu poznáte, že se bude jednat o müsli. Tohle müsli, ale neni jako všechny ostatní z obchodu a televizních reklam. Tohle müsli je mnohem lepší, protože je 100%BIO. Je lahodnější, voňavější a zdravější než ostatní.Na stránkách si můžete vybrat už hotové müsli nebo si namíchate své podle toho na co mátě chuť:). Na výběr máte z více než 40 ingrediencí. Dají se zakoupit dokonce i darkové poukazy k narozeninám, Vánocum i třeba pro radost!:)
Zakoupením müsli z www.musliemanie.cz máte jistotu, že:
  • neobsahuje zbytky pesticidů, herbicidů, fungicidů, insekticidů a jiných chemických látek,
  • neobsahuje konzervanty, umělá barviva a ochucovadla, zlepšovadla vůně a chuti a další zbytečné a škodlivé látky,
  • neobsahuje geneticky modifikované organismy (GMO),
  • je čerstvé, zdravé a dobře chutná! 
Balíček přišel bleskově rychle, objednávala jsem v pátek a v pondělí ráno už jsem ochutnávala. Potěšil mě smajlík přilepený na krabici.
Müsli je uloženo v tomhle praktickém znovu uzaviratelném obalu:). Nemusíte se bát, že vám ze sáčku uteče ta skvělá vůně, müsli je pořád tak lahodné!.
Musli jsem si namíchala sama a tady jsou všechny ingredience. Nejvíc mi chutná banán v bílé čokoládě:).
 Takhle snídám müsli já a nemůžu si ho vynachválit je fakt dobré. Krade mi ho i ségra i mamka a chválí si ho stejně jako já:).
V balíčku jsem ještě našla takovou kartičku mám jich dokonce pět. Podělím se o ně s kamarádkama.

Všem doporučuji vyzkoušet tohle müsli nebudete litovat. Je opravdu lepší než všechny ostatní. Jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet díky spolupraci a tímto děkuji týmu z müslimánie jsou skvělý. S týmem je fakt výborná komunikace!:). Všichni kdo máte radi müsli rychle utíkej na jejich stránky a začněte si vybírat:). Ja si určitě ještě někdy od nich musli objednám, protože je nejlepší!.

Komentáře

  1. Vypadá to moc dobře :) možná si to objednám :)

    OdpovědětVymazat
  2. mňaam:)

    pozývam ťa k sebe na F&F giveaway

    littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. o týchto musli som už počula len samú chválu :) môžem otázočku? koľko ťa tak výjde jedno to balenie?? :)
    Ak sa niekedy budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex :)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Musli nemůžu a ani mi nechutná, ale vypadá to dost dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, vypadá to vážně úžasně!!:OO A jelikož teď jsem nějak musli začala jíst.tak se mi to hodí, opravdu děkuji za tvůj článek!:)
    Já jsem zase viděla takové stránky s čokoládou, kde si ji uděláš podle sebe. :D:)
    Na stránky se určitě podívám, ještě jednou děkuju!:))))x

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky