Favorite August

 Gliss kur regenerační expres balzám používám ho na umyté vlasy jdou pak lépe rozčesat. Krásně voní a vůně jde citit i další den, vlasy mám po něm o něco lepší.
Dove šampon na poškozené vlasy dostala jsem ho k narozeninám hned jsem si ho zamilovala. Je to nejlepší šampon pro moje vlasy, voní nádherně. Vlasy mám po něm jemné a mnohem lepší, mám v plánu si koupit i bezoplachový balzám ve spreji.
Balea deo sprej se slunečně sladkou vůní ananasového melounu vůni jsem si zamilovana hned v drogerii. S tímhle sprejem jsem spokojená, ikdyž fakt 48hodin nevydrží.
Hydratační sprchový gel s melounem měla jsem jeho parťáka těl. sprej a voněl božsky tak jsem si pořídila i sprchový gel. Dobře pění a voní nádherně, vůně jde na pokožce cítit ještě hodně dlouho a to jen po sprcháčích z avonu.
Obnovovací tělové mléko s malinou už se bohužel neprodává, poslední dobou ho používám každý večer a mažu si s ním nohy. Mám je po něm hezky jemné a velké + je že se rychle vstřebavá do pokožky.

Článek je přednastavený, já zrovná běhám po Ostravě:D.

Komentáře

  1. Mně naopak ten šampon nevyhovuje :/ Gliss Kur je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten melounovy sprchac i jeho partaka mam taky :P a nemuzu si to vynachvalit :P

    OdpovědětVymazat
  3. ten gliss kur balzám mám, ale iný :) n ovšetky su super

    OdpovědětVymazat
  4. To tělové mléko mám taky, ale s tím melounem, ale víc by se mi líbilo třeba kokosové a nebo to malinové ..:))

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, ten deodorant voní naprosto neodolatelně!! :) Taky jsem si jednu "lahvičku" pořídila. Čekám až dopatlám můj stávající a vrhnu se na něj, na miláčka.
    Tyhle krémy od Avonu mám ráda, mám doma tři různé varianty. :))
    Zvu tě k sobě na giveaway, je první.. taková uvítací a budu moc ráda, když se zúčastníš. :)
    http://zrzunka.blogspot.cz/2012/09/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. gliss kur balzam je naozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten Gliss kur sprej si taky kupuji, ale ne přímo tento. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gliss Kur jsem už dlouho neměla, ale všechny co jsem vyzkoušela byli fajn :)
    A zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2012/08/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. od avonu jsem šampon měla a i tu skvělou vonavku, jen ted nemám nikoho kdo by mi to objednal

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky