27.8.2012

Dobré skoro poledne, už jen týden a budeme všichni zase muset chodit do školy. Na jednu stranu se těším, protože půjdu na střední a né na základku bude to něco jiného, ale na druhou stranu se bojím a netěším na to učení. Už mám skoro všechny potřeby jen mi chybí učebnice zatím mám jen tři a kalhoty na praxi(budu mít zahradnické monterky):D. Přemýšlela jsem, že bych mohla dělat každý měsíc článek s mou oblíbenou kosmetikou tak ho přes týden udělám:). Uživejte si poslední dny prázdnin:).
do školy..
další učebnice trochu v horším stavu, když je po klukovi:D..
výbavička na praxi nože mám ještě po ségře..

Zapojte se do téhle giveaway o kosmetiku essence a náramek 
A v další giveaway můžete vyhrát dva náramky
V další giveaway můžete vyhrát paletku očních stínu a řasenku

Komentáře

  1. Sešity mám už od začátku prázdnin :) Nic jiného ale :D Takže budu mít tento týden velmi nabitý :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja som nastupovala minulý rok do prvého ročníka a strašne som stresovala :D uplne zbytočne :D ked pozerám na toľko zošitov som rada, že mám len jeden karisblok :D

    OdpovědětVymazat
  3. tyjo pamatuju si když jsem nastupovala do prváku a ted už bohužel nastupuju do čtvrtáku..ale jedna věc by mě během tvýho studia zajímala..myslíš,že až třeba uděláš svojí první kytku jako jí vážou v květinářství,že by si jí sem dala? MOc by mě to zajímalo jak bude hezká. JInak ti přeju hodně štěstí do prváku

    OdpovědětVymazat
  4. Já se do školy hrozně těším:D

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, ty se máš, že už jsi na střední. Už máš všechny přijímačky za sebou a potkáš nové lidi. Já jdu teď do 9. a nechce se mi. Nemám zrovna nej třídu, takže se těším na nové lidi na střední :)) Už abych tam byla, ale to bude až za rok :'(((

    OdpovědětVymazat
  6. to zvládneš, ze začátku to bude trošku šok, ale pak se sžiješ a půjde to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Joj, len vidím tie zošity :D :D :D ja ešte nemám nič nakúpené do school :P

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik sešitů tyjo, to já v prváku měla asi tak polovinu (protože jsem si nepsala :D) a učení nebude tak moc těžké, to zvládneš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Závidím ti, že máš už sešity nakoupený, já vůbec nevím jaký :D Ani žádný učebnice nemám, protože burzu učebnic máme až 4. září :D :/

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky