21.8.2012

Dobré poledne, včera jsem byla v tom horku nakupovat v Ostravě. Nejlepší je jezdit MHD, je tam neskutečné horko a ten smrad:/. Fakt se těším až za dva týdny budu jezdit pořád:/:D.
Kdo ještě nebyl nakupovat tak ať rychle běží ty slevy jsou naskutečné v NY jsou tílka slevněné z 249 na 29,- a v C&A kraťasy a tříčka od 50,- do 100,- úplně jsem koukala. A jako vždy jsem se neřídila v wishlistem a jsem zklamaná ty věci co jsou na internetu nejsou vůbec v obchodech třeba H&M:/. Až se mi věci vyperou bude další new in:)
Avion Ostrava/objednávám avon/Odpust Píšť/nejlepší cool grep

Komentáře

  1. Ostrava, tam jsou nejlepší lidi!:D No musim mrknout po obchodech, když jsou tam takový slevy o.O

    OdpovědětVymazat
  2. Nojo, Ostrava :D Asi půjdu taky nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. H&M sa podľa toho čo majú na internete neriaď, vôbec tam nemajú to, čo je momentálne v obchodoch ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jo, to už jsem taky zjistila, že na internetu mají úplně jiné věci, než v obchodě. :)

    OdpovědětVymazat
  5. som zvedavá čo v tých taškách bolo:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já navštívila Liberec a nic moc jsem nesehnala. Musím zajet ještě někam jinam. :D

    OdpovědětVymazat
  7. musím souhlasit, já mám boty z newyorkru z 739 na 79 :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky