Syoss na barvené vlasy

 Došel mi můj nejmilovanější šampon Garnier nechtěla jsem si kupovat nějaký nový a doma jsem měla ještě syoss na barvené vlasy(vlasy barvené mám). Dostala jsem ho k vánocům, ale vůbec ho zatím nepoužívala. V sobotu večer jsem si snim umyla poprvé vlasy a byla jsem vážně překvapena. Vlasy mi strašně hezky voněly a já byla za něj ráda. Po nějakém čase jsem si všimla, že se mi vrátili zpátky lupy strašně mě to naštvalo. Další den jsem měla vlasy příšerně mastné vypadaly jako bych si je nejmíň týden nemyla!. Tenhle šampon u mě skončil ještě rychleji než začal!. Zklamal mě tak moc, že zůstanu u svého levného Garnieru a obyčejných šamponu od Avonu..♥

Chci vás pozvat na giveaway o vzorečky značek Vichy, La Roche-Posay a Eucerin.

Komentáře

  1. od syossu vůbec nic nepoužívám.. je to hrozná značka :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mě Syoss taky uplně zklamal! Je na prd)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem se Syossem byla vždycky spokojená, tak nevím :(

    OdpovědětVymazat
  4. s touto značkou zkušenosti nemám, ale když jsem se ptala kadeřnice, říkala, že jsou to vyhozené peníze :/

    OdpovědětVymazat
  5. Já se syossem taky nemám žádný problém, mě vždycky vyhovoval :)
    P.S. Ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. balíček jsem měla v rámci spolupráce zdarma, ale jinak poštovné stojí od 110,-kč (když si objednáš do 1800,-kč, ale nad 1800,-kč máš poštovné jen za 40,-kč při dobírce) :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem syoss nikd nepoužívala, ale chci skusit tu novou řadu... ale tedka nevim :D:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jedna zlá skúsenosť a hneď to balíš? 8D ja tento šampón milujem! mám po ňom krásne voňavé a jemné vlasy...možno že tie lupy a mastnotu si mala z niečoho iného...ja som to nikdy nezaznamenala...na tvojom mieste by som ho ešte aspoň raz vyskúšala poprípade cez víkend, keď budeš mať čas rýchlo znova umyť vlasy ak sa to stane znova...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky