Garnier regenerační tělové mléko

Tělové mléko je určené na velmi suchou pokožku těla. Obsahuje výtažky javorové mízy, která je známá svými léčivými učinky. Opravdu léčivá je, moje pokožka už není tak suchá jak bývala. Vůně je příjemná vůbec mi nevadí, vydrží na pokožce vonět dost dlouho. Mléko není moc mastné a za to jsem moc ráda(nesnaším když je něco mastné). Musím říct, že fakt dobře hydratuje a vyživuje pokožku. Rychle se vstřebavá do pokožky, roztírá se velmi dobře. Určitě bych doporučila tohle mléko těm co mají suchou pokožku těla jako já, opravdu stojí za vyzkoušení. Koupíte ho v každé drogerii okolo 50,-.

Komentáře

  1. Možná, že vyzkouším, ale teď momentálně mám jiné favority :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také používám tělové mléko on GARNIER:) a je nejlepší!:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky