Favorite May

Krásné nedělní odpoledne dnes vám chci ukázat mé oblíbence za měsíc květen
Got2b ochranny sprej před teplem vlastním ho už od vánoc moc často si vlasy nežehlím tak ho často nepoužívám. Nevidím žádný rozdíl vlasy mám pořád stejné možná mi je chrání, ale určitě nezlepší. Strašně se mi líbí jeho vůně, která na vlasech zůstane strašně dlouho po nastřikání.
Roll-on proti akné s 2%kyselinou salicylovou můj první roll-on a jsem snim spokojená používám ho dost často, protože mám co chvíli akné. Plní svou úlohu bezvadně takže ho vám doporučuji.
Matující pleťová voda je mou nejoblíbenější pleť se mi po ní tak moc nemastí a je hezky jemná a svěží. V avonu je právě další novinka z této řady tak si jí chci taky koupit.
Šampon garnier natural pro normální vlasy vyhrála jsem ho u Verči v giveaway a jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Je to nejlepší šampon co jsem zatím měla. Zbavil mě lupů a vlasy se mi po něm tak hodně nemastí. Je pro mě jednička takže vám ho můžu jen doporučit.


Komentáře

  1. hezký článek :) s žádnou věci nemám zkušenost, ale měla jsem podobný jako ten druhý na obrázku proti akné .. od stejné značky :) já si teď z avonu hcci objednat na krém na zpevnění zadečku a stehen :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé přípravky :))

    Jojo je to holka z piště :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek:) no, tak to si asi pořídím ten šampon.. když řikáš, že je nejlepší:) mě se docela dost mastí vlasy :/ a lupy.. no:/ doufám, že ho seženu a snad drahý neni:)
    Děkuji :-* aha.) jo, asi si vezmu ty baleríny :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky