Odličování se Ziajou

Vítám, Vás u nového článku,musím se Vám jako první omluvit za neaktivitu článku, začala jsem pracovat a tím pádem na internet už nemám skoro vůbec žádný čas, proto se budu snažit Vám přednastavovat články dopředu. Chtěla jsem Vám to vynahradit Vánoční giveaway, do které se ještě můžete zapojit:).Dnešní článek se bude týkat dvou produktů od Ziaji, oba jsem zakoupila v Polsku o mnohem nižší cenu než u nás, proto se tam vážně vyplatí. Dnes to bude o čistícím toniku na obličej a dvoufázovém odličovači.

Adstringentní tonikum- je ze řady Manuka a je určený především pro mastnou smíšenou až normální pleť. Tonikum se nanáší pomocí rozprašovače, toto nanášení mám ráda a vždy si ho nastříkám buď na odličovací tamponek nebo rovnou na obličej, vyhovují mi obě varianty. Voní strašně příjemně, cítím z něho hlavně bylinky hlavně teda mátu. Používám ho vždy na dočištění pleti, protože krásně osvěží a dočistí poslední zbytky make-upu. Tonikum má pomáhat proti akné, ale mě ho nijak nezlepšuje pouze jen odstraní mastnotu a udělá matnou pleť, nemám ráda jak se mi pleť leskne. S tonikem jsem spokojená na dočistění mi vyhovuje, žádné zázraky nedělá, ale poslouží jak má. Za 200ml jsem zaplatila 70,- u nás stojí 109,-.

  Dvoufázový odličovač očí- odličovač je vhodný i na odličování voděodolného make-upu což jsem nezkoušela, protože nevlastním nic voděodolného. Je dvoufázový obsahuje modrou a průhlednou část. Před použitím vždy lahvičku protřepu, aby se obě části spojily a nanesu na tamponek. Odličovač mi vždy teče kam nemá a strašně pomalu se vstřebává do tamponku, skoro vždy mi jen proteče na ruce a málo se tam zachytí. Konzistence není vůbec mastná, vždy jsem zvyklá na mastnější odličovače, ty mi oči vůbec nevysušují, tento to bohužel dělá. Odličuje strašně špatně, trvá to mnohem déle než obvykle. Všimla jsem si taky, že hodně rychle ubývá. Tento odličovač mě zklamal tím, že hodně vysušuje a není schopný normálně odlíčit, ale alespoň v očích vůbec neštípe. Za 125ml jsem zaplatila 30,- u nás stojí 70,-.

Komentáře

  1. Odlicovac jsem mela a ten mi vyhovoval.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovač od Ziaji jsem měla, ale ten dvoufázový teda a odličování mi s ním šlo hůř

    OdpovědětVymazat
  3. Odličovat ve spreji jsem ještě nezkoušela, ale vypadá to zajímavě :)

    www.letmemakeawish.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja používam najradšej odličovač od Baley, ale možno presedlám na Ziaju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se odličuju micelárkou, takže žádné speciální odličovače nepoužívám, ale Ziaju obecně mám ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Od Ziaji jsem měla krém s kozím mlékem, který mi vůbec nesedl, protože se mi po něm dělá akné :/ Ale řadu s Manukou bych chtěla vyzkoušet.

    Aussie Take The Heat

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem několik produktů od Ziaji a musím říct, že mě tato značka nepřesvědčila. Zlatý Ryor i Dermacol. Raději podpořím české značky. I když mám Polskou kosmetiku ráda, tak zrovna Ziaju nevyhledávám.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky