Spotřebováno za říjen

Vítám Vás u dalšího spotřebována,
měsíc říjen byl ve spotřebovaných produktech slabší než ten předešlý(15 spotřebovaných), ale i tak se mi tady toho nahromadilo dost(8), abych mohla sepsat své dojmy.


 Dove suchý olej na vlasy- tento olej jsem používala celkem pravidelně už od Vánoc, stačilo málo na celé vlasy a vydržel hodně dlouho. Ze začátku jsem byla z něj nadšená, vážně šlo vidět, že s vlasy něco dělá. Vyživoval je, byly více lesklé a nebyly tak vysušené. Při pravidelném používání mi přišlo, že už nic nedělá a mé zničené konečky nečekaně taky nezlepší. Olejíček byl celkem dost mastný, ale vlasy nijak nemastil. Vlasy krásně olej jakoby vcucly a vydržely vonět do dalšího dne. 3/5
Balea balzám na vlasy s mangem a aloe vera- tyto balzámy od Baley mi přijdou jako by nic nedělaly, jen dokážou vlasy zjemnit a provonět. Tento voněl moc hezky a ve vlasech se dost držel. Balzám žádné zázraky nedělal, snad jen šly vlasy bez problému rozčesat. 3/5
Garnier šampon na vlasy pro objemnější a hustší vlasy- jako první musím pochválit tu krásnou sladkou vůni, kterou jsem měla hodně ráda. Vlasy byly po šamponu krásné první den, druhy už se začaly dost mastit a ztrácely na svém objemu a to je u mne co říct, protože mám vlasy objemné a husté od přírody. Nějak extra mě tento šampon nedostal a už bych si ho asi nekoupila, protože jsou mnohem lepší. 2/5

Lidl Dentalux ústní voda- normálně do spotřebována ústní vody ani pasty na zuby nezahrnuji, ale tuhle vodu musím pochválit. Vždy jsem si kupovala ty klasické od Listerinu, ale z mnoha stran jsem poslouchala jak při každodenním používání nejsou zdravé. Tak jsem se je rozhodla vyměnit za tuhle mnohem levnější verzi z Lídlu a přijde mi úplně stejná, kupuji si tuhle extra mintovou verzi, která nám doma vyhovuje. 5/5
Avon peeling na nohy s ananasem- tento peeling byl v sadě spolu s krémem a sprejem. Krásná sladká vůně, kterou mám ráda. Peeling mizel rychlostí blesku, protože jsem si ho s přítelem moc oblíbila. Obsahuje vážně dost hrubé zrníčka, které mi nohy dostatečně obrousí a zároveň provoní, hlavně v létě je to příjemná záchrana společně se sprejem. Určitě potřebuji další takový peeling, ale myslím, že tato voňavá varianta se už neprodává..:/ 5/5
Saloos květinová pleťová voda s Lemon Tea tree- tato voda byla moc super hlavně v létě jen tak jsem si ji stříkala na obličej a byla to vážně voňavá slast, cítila jsem z ní hlavně citron. Make-up odlíčila dobře až na řasenku, s kterou to bylo horší. Pleť. voda obličej krásně hydratovala a zároveň i zbavovala nadbytečného mazu. Pomáhala mi proti akné, vážně to byla moc dobrá záležitost a já asi potřebuji další:D. 5/5

Ellie intimní vlhčené ubrousky- taková nutnost na cesty i tak do normálního dne. Tyto mi moc nevoněly, ale dalo se to jinak přežít. Svou službu dokonale splňovaly. 4/5
Lidl Iseree odličovací tamponky- tyto byly mé nejoblíbenější, kupovala jsem si je pravidelně. Vyhovovaly mi jak cenově tak i kvalitou. Bohužel Lidl už je neprodává a nahradil je tamponky značky Cien, které jsou strašné. Budu se muset porozhlédnout po jiných, protože s Lídlem už to dál nepůjde:(.. 5/5

Komentáře

  1. Super produkty, žádný jsem nezkoušela. Tento typ článků mám ráda, vždycky tam najdu typy co si koupit a co ne :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo souhlasím, že ty nové tamponky z Lidlu jsou strašný, drsný. Přesně mango balzám od Baley jsem měla a byl fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten růžový šampon od Garnieru opravdu krásně voní, akorát mínusem je rychle mastící se
    vlasy a moc objemu také nedodá, takže též bych si ho znovu nekoupila :/
    pěkný článek :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky