Avon pleťová péče

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
dlouho se tady žádný článek neobjevil, důvodem byla taková malá nechuť cokoliv psát. Nakonec jsem ji zdárně překonala a chci Vám ukázat mou aktuální pleťovou rutinu.

Z Avonu jsem měla už pár masek, gelů a peelingu. Masky byly dobré až na jednu o které jste si mohli přečíst zde. S gely jsem neměla žádný problém a peelingy jsem si moc oblíbila.


Slupovací pleťová maska na černé tečky s 0,5% kyselinou salicylovou- je z tohoto tria nejlepší. Maska je dost malá, čekala jsem, že bude větší, když se většinou prodává za stejnou cenu jako ostatní mnohem větší výrobky. Maska má hodně hutnou a lepivou konzistenci, zbarvená je do modra. Na nanesení stačí jen trocha, jde krásně rozmazávat. Nanáším ji na čelo, nos a bradu. Jinam bych se to asi neodvážila nanést, protože je to dost bolestivé a nepříjemné. Masku většinou nechávám působit 20-30 minut a poté ji opatrně sloupávám. Ne vždy je to ovšem bezbolestné. Při odstranění si všímám stejného efektu jako u čistících pásku, dělá stejnou službu. Vytáhne Vám všechnu tu špínu a kdo ví co ještě:D. Poté je pleť jemná a jde vidět, že si maska poradí s černými tečkami, protože už jich nemám tolik. Vážně jsem poprvé koukala co tahle malá maska dokáže, vážně je škoda, že není ve větším balení. Určitě si plánuji objednat další a v aktuálním katalogu je za 79,-.

 Hluboce čisticí peeling- čekala jsem o něj mnohem víc.. Tuba obsahuje 125ml což je na mě zrovna moc, protože nevím jestli jej spotřebuji.. Peeling je tekutější konzistence a zbarvený do bíla s modrýma miniaturníma částečkama. Chtěla jsem peeling, který mi vážně vyčistí a vydrhne pleť, bohužel tento je dost jemný, aby toto splnil. Přijde mi jako by to byl normální gel a ne peeling. Kdysi jsem měla od Avonu jiné peelingy s kterýma jsem byla vážně spokojená, protože obsahovaly ty zrníčka hrubé a tím pádem to vážně nějaký efekt mělo. Tento dokáže jen odlíčit make-up, ale žádné zázraky nedokáže. Už bych si ho nepořídila v katalogu stojí také 79,-.

 Čistící pleťový gel s minerály- gel mě zaujal hlavně svým zajímavým zbarvením. Konzistenci má dost hutnou a krémovou. Vždy ho nanesu buď na kartáček nebo houbičku a krásně smyji veškeré nečistoty, vždy můj obličej vypadá vtipně, kvůli té barvě:D. Snažím se ho používat každý den, protože má působit hlavně proti akné. Vyčistí dobře, ale opět žádné zázraky nedělá, akné mi nijak nemírní a to jsem si ho koupila hlavně kvůli toho, že teď s ním bojuji a pořád prohrávám:/. Opět jsem zklamaná a nijak už mě další tyto výrobky nelákají. V katalogu je k sehnání za 69,-.

Máte zkušenosti s pleťovou péči od Avonu? 

Komentáře

  1. Já od Avonu pleťovku nezkoušela a ani mě nijak moc neláká :) super článek.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Pecujici kosmetika od Avonu me moc nelaka, ale ta maska me docela zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pecujici kosmetika od Avonu me moc nelaka, ale ta maska me docela zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Avonu mám čistící pleťovou vodu a různé masky a jsem s nimi velmi spokojená :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  5. Deni, já od Avonu kdysi měla plno pleťových masek a tak, ale vůbec mi nepomáhaly, tak jsem si je přestala kupovat :/

    Zamiluj si rozčesávání vlasů s Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím, jak se tady registrovat:( Taky používám pleťové masky i když ne od avonu...ale myslím že na pleť mi nejvíce pomohlo když jsem jedla zdravě a užívala rybí olej...To fakt doporučuji, nejznámější je od Lýsi.Poznala jsem to na pleti i na nehtech, rozhodně 100x lepší než když jsem žádné podobné vitamíny nebrala.

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo tato recenze je úplně super protože zrovna před týdnem jsem se na tyto produkty v katalogu dívala a zaujaly mě. Ale neveděla jsem jestli fungují a jestli to má cenu je kupovat

    takže díky moc tato recenze mi pomohla:)

    OdpovědětVymazat
  8. Týjo tato recenze je úplně super protože zrovna před týdnem jsem se na tyto produkty v katalogu dívala a zaujaly mě. Ale neveděla jsem jestli fungují a jestli to má cenu je kupovat

    takže díky moc tato recenze mi pomohla:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky