Spotřebováno za září

Vítám Vás u dalšího spotřebována,
musím se pochválit, protože moje měsíční spotřeba je velmi mizerná vždy spotřebuji maximálně 3-4 produktů, proto spotřebováno nebylo tak pravidelné. V září jsem byla až moc akční a spotřebovala toho tolik jak za 2 a více měsíců, jen doufám, že se to bude opět opakovat:)

 
Borotalco deodorant ve spreji- moc velké zklamání. Od této značky jsem čekala mnohem víc už kvůli té velké reklamě. Pocení v žádném případě nezabrání, vůbec hezky nevoní a po pár hodinách už ani ta vůně nejde cítit, za mě už nikdy. 0/5
Fa anti-perspirant s vůní vlčího máku a zvonku- tenhle naopak voněl velmi příjemně, proti pocení mi také nepomohl, ale alespoň jsem nepříjemně nezaváněla, ale naopak voněla celý den. 3/5
Avon tělový sprej s jabloňovým květem- moc příjemně voněl, konečně se jim povedl sprej, který by nevoněl jen chemií. Na léto je ideální jako osvěžení, ale nevydrží vonět věčně, proto je potřeba aplikovat častěji. 3/5
Rexona Maximum protection- tyhle deodoranty jsou mé nejoblíbenější proti pocení a hlavně účinné, poprvé jsem vyzkoušela jiný než klasický růžový a přijde mi o kapku horší, ke konci mi už pomáhal proti pocení méně. Voní, ale lépe než růžový, koupila jsem si už nový. 4/5

 Avon intenzivní čistící gel s 2% kyselinou salicylovou- můj oblíbený čistící gel, pomáhal mi moc dobře v boji proti akné. Milovala jsem ten svěží pocit po odlíčení obličeje. Příjemně voněl a byl moc účinný. 5/5
Neutrogena tělové mléko- moje první mléko od této značky a vypotřebovala jsem ho strašně rychle, protože bylo výborné. Konzistence byla tekutější a vstřebával se rychle, za to jsem ho milovala. Příjemně nevtíravě voněl a pokožka byla ještě dlouho voňavá a hydratovaná, určitě si ho ještě pořídím. 5/5
Avon matující noční gel- byl výborný hlavně v létě, kdy jsem měla mastnou pleť. Krásně ji zmatnil a zároveň i hydratoval. Moc se mi zamlouvala ta gelová konzistence. Voněl klasicky jako všechny krémy od Avonu. 5\5

Avon hydratační voděodolné mléko na opalování ve spreji- vypotřebovala jsem ho ještě v srpnu, ale nějak na něj zapomněla. S přítelem jsme si ho hodně oblíbily, protože jako jeden z mála se rychle do pokožky vstřebal a ve vodě se vůbec nesléval. Tento rok jsem se krásně opálila díky němu a jako plus byla příjemná vůně, příští rok ho potřebuji zase. 5/5
Avon EDT Unique Rose- vůně je z kategorie cypřišově-ovocně-dřevitá a je hodně pronikavá a výrazná, bohužel nevydrží intenzivně vonět celý den. Obsahuje složky z červeného pomeranče, černé růže Baccara a černé tonky. Doma mám ještě jedno zabalené balení, ale vůně se mi nějak zprotivila a už leze krkem, nic co bych ještě znova potřebovala, tak ji použiji časem.. 3/5

Joanna jahodový tělový peeling- před nějakým časem jsem si ho vybrala v Polském supermárketu, kde byl velký výběr. Nemohla jsem si konkrétně vybrat, protože všechny tak nádherně přírodně voněly, žádná chemie jak jsem zvyklá. Peeling byl hrubý dostatečně ani málo ani moc, krásně vždy provoněl pokožku a vydrbal. Jak se dostanu příště do Polska potřebují další do zásoby! 5/5
Lush Ponche sprchový gel- lahvička ideální na cesty nebo na bazén. Vždy dobře umyl a provoněl pokožku, bohužel mi přišlo, že trochu vysušoval, proto byla potřeba pokožku hned namazat něčím hydratačním, ale ta vůně stála za to. Škoda, že jsou tyto sprcháče tak předražené na to, že jsou tak malinké.. 3/5
Milené toaletní ubrousky- taková letní a cestovní nutnost, která nesmí chybět. Krásně svěže a ovocně voněly. Byly vlhké tak akorát a určitě je doporučuji nemám jim co vytknout. 5/5

Borotalco sprchový gel- za to tento výrobek mě mile překvapil, čekala jsem, že to bude opět katastrofa jako deodorant. Sprchový gel hodně příjemně voněl, tu vůni jsme měli doma rádi všichni, připomínal mi lékárenské výrobky. Dělal bohatou pěnu a stačila vždy jen kapka, jako plus také vydržel strašně dlouho, tohle bych si možná ještě někdy pořídila. 4/5
Avon intimní gel s vůní květin- tohle je moje stálice, tyhle intimní gely mě zatím nezklamaly, ale tato parfemace mi moc nesedla. Konzistence byla gelová a umyla velmi dobře, pro mě byl dostačující a za tu přijatelnou cenu. Už jsem ho nahradila zase jiným a ten je teda mnohem lepší tak třeba o něm příště. 3,5/5
Avon sprchový gel s jabloňovým květem- tyto sprchové gely od Avonu jsou také má klasika. Není na nich co zkazit, akorát vždy voní dost chemicky. Pění dobře a umyjí také. Bohužel po koupeli už na těle nejde nic cítit a také dost vysušují. U Avonu mám raději sprcháče z řady Senses, které jsou více hydratační. 2,5/5

Měsíc záři byl ve spotřebovaných věcech dost bohatý můžu si odškrtnout 15 produktů:) Jak jste na tom byly se spotřebou Vy?

Komentáře

  1. Ja tiež konkrétne tento telový sprej od Avonu s jablkovým kveto mám veľmi rada a patrí medzi jedne z mojich najoblubenejejsich aj spolu s tým s vonou sedmokrásky a sicilskeho citronu. Obe nádherne vonaju :) A ten píling od polskej značky Joanna vyzerá super :) u nás som ich videla tiež len trochu v menšej verzii takže vidím aj podľa tvojich slov, že sa ich oplatí vyskúšať. Ja mám od tejto značky vyskúšanú vlasovu kozmetiku a som s nou veľmi spokojná, takže môžem doporučiť vyskúšať do budúcna pri dalsom nákupe niečo z vlasovej starostlistovosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný článek, mám ráda tvé "spotřebováno" vždy se super tipy :)

    OdpovědětVymazat
  3. pekný článok , to borotalco by som rada skusila aj ja :)
    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  4. čistiaci gél od Avonu je super, tiež ho mám a naozaj po ňom cítim čistejšiu pleť :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky