Novinky za září

Vítám Vás u nového článku,
opět měsíc utekl jako voda a já Vám chci ukázat své nové věci co se u mě objevily. Je toho méně než v srpnu, protože jsem bez práce a nemůžu vůbec utrácet a také nemám za co:/. Měla jsem štěstí a hodně toho dostala a i vyhrála:)

 Po čase se na mě zase usmálo štěstí a vyhrála jsem na Instagramu tuhle mega výhru. Sprchový gel rozpustilý citron voní krásně svěže, sprej na vlasy se bude hodit v zimě proti teplu při fenováni. Matná pasta na vlasy se hodí příteli, a BB je skvělý!


Po létě jsem měla zase možnost si něco vybrat z katalogu od Avonu, došel mi peeling a gel na obličej, proto jsem musela hned objednat nové. Přihodila jsem i masku, která mě hodně překvapila a potřebuji další a měla jsem zálusk na černý matný lak, který mě naopak zklamal.

Udělala jsem si radost novou oboustrannou taškou, která je více vychytaná a je na zips oproti té co mám od Adidasu.. Tahle stála jen 100,- a za tu cenu paráda:).

Na konci měsíce mi přítel udělal radost a vzal mě do sportovního obchodu, kde jsem si mohla vybrat pár kvalitnějších věci na kolo a na zimu tak doufám, že za tu cenu vydrží dost dlouho:).

Od června jsem si poprvé byla podívat po obchodech a potřebovala jsem nové kalhoty, v H&M jsem měla vyhlídnuté tyto na gumu, jedny už mám černé a nemám jim co vytknout. Z Bonprixu jsem si objednala tuhle nejhezčí košili, teď jsou mé nejvíce nošené:) V Lidlu jsem ukořistila tohle poslední spodní prádlo, které nikdy nezklame:D.

Na konci září mi stihla dojít objednávka z Avonu, hned jsem si oblíbila kakaový krém na ruce a intimní gel. Sprchový gel voní úplně stejně jako maska na obličej, kterou nesnáším a brzo si o ní přečtete. V Rossmannu byla akce 50% na tyto Rexony a musela jsem si dokoupit mou oblíbenou do zásoby, protože mi už došly:/.

Komentáře

  1. Bb od Rimmelu bych rada vyzkousela, zatim mam jen vzorek.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké novinky :) Rexonu miluju :) Tu matnou pastu mám doma taky, kamarádka mi ji kdysi doporučila ať si ji dávám do konečků, že se mi nebudou ve vlhkém počasí krepatit, ale pasta mi nevyhovuje :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky! :) moc hezký blog, přidávám se k pravidelným čtenářům <3
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. No páááni, tolik krásných věcí :) A moc gratuluji k výhře :) Já teď v září také moc ráda používám ochranný sprej na vlasy z DM, je fakt super, nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Intimní gely z Avonu mám nejradši, naposledy jsem si koupila rovnou 3, když tam byla ta akce 3 za 120 Kč :). Ochranný sprej na vlasy od Baley jsem měla a vyhovoval mi mnohem víc než např. sprej od Lorealu
    Taška od Meatfly je hezká :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky