Kosmetické jednorázovky #1

Vítám Vás u nového kosmetického článku,
článek na toto téma už jsem chtěla kdysi sepsat, ale nějak jsem na to zapomněla, ale teď jsem se odhodlala ho znova sepsat. Tento článek jsem si na jiných blozích moc oblíbila tak doufám, že se Vám bude líbit:).

 Schauma suchý šampon- toto je můj první suchý šampon. Četla jsem na ně celkem kladné recenze a byl zrovna v akci tak jsem ho prubla. Zrovna jsem potřebovala nějaký na festival. Když už jsem ho vážně nutně potřebovala tak jsem ho použila. Je potřeba ho stříkat z větší dálky v popisu je uvedeno 20cm, ale myslím, že je potřeba i víc. Já mám tmavě hnědé vlasy a na mých vlasech byl i po důkladném rozčesání vidět, vypadalo to vážně hrozně jako mi z ničeho nic nešedly vlasy:D Šampon hezky voněl a vůně se ve vlasech i držela. Z účinků jsem byla teda dost zklamaná. Vlasy byly divně zplihlé a přišlo mi jako by s nimi krom zabarvení nic neudělal. Bylo to vážně peklo, protože jsem nevěděla co mám s nimi dělat.. Byly nehezky zabarvené, stále mastné a splihlé.. Po nějakém čase jsem se ho rozhodla vyzkoušet znova opět jak to bylo hodně nutné a nanesla jsem ho tam ještě z větší dálky a mnohem méně a už to bylo lepší, ale efekt umytích vlasů se opět nedostavil. Za mě je tento suchý šampon velký propadák.. Chystám se vyzkoušet levnější od Baley a moc vychvalovaný Batiste.
 Avon hydratační pleťová maska s ovocem acai a plody z Amazonie- na tuto masku jsem se moc těšila, protože moc krásně sladce a zároveň svěže voněla. Maska má gelovou konzistenci a jak můžete vidět na fotce je zbarvená do fialova. Maska se nanáší hodně hrozně, protože je dost lepivá. Nechávám ji působit 10-15 minut. Nijak nezasychá ani se do pleti nevstřebává.. Největší problém je, že jde strašně špatně z pleti smýt.. To je tak něco strašného vůbec nejde dolů a pleť je nehezky lepkavá a upatlaná, smývání trvá vážně strašně dlouho.. Když se mi konečně podaří masku dát z pleti pryč, tak je pleť mastná a hodně se po ní leskne. Maska žádné zázraky nedělá spíš mi přijde, že mi ještě víc ucpává póry a vůbec je nečistí a zhoršuje mi akné. Jedna z mála věci od Avonu, která mi vážně nesedla.

Avéne termální voda- od této značky jsem měla už čistící gel, který byl skvělý. Tak jsem se rozhodla tuhle vodu vyzkoušet, už kvůli těch vychválených recenzí. Hodila se mi zrovna na dovolenou, kdy jsme v nesnesitelných horkách chodili na tůry. Těšila jsem se jak mě hezky zchladí a ono nic?! Tato voda mi přišla jako normální voda, která je akorát trochu parfemovaná a nedělá vůbec nic, ty slibované zázraky se nedostavily. Jako vážně jsem byla naštvaná, protože by se mi to na dovolené hodilo.. Dost jsem litovala těch peněz za tak malou termální vodu a ještě když nic nedělá ani neosvěží nic. Chtěla bych vidět to zklidnění pokožky.. U mě tahle voda těžce propadla a nevím jestli má cenu si kupovat od nějaké jiné značky, když od nich nemám co čekat.. Do dnes nechápu co všichni na ní vidí..

A co Vás naposled zklamalo a už si to nekoupíte?

Komentáře

  1. Ja som mala všetky uvedené produkty :). Suchý šampón bol v pohode ,mne biele škvrny nezanechával ,dal vlasy dokopy ,ale nie na celý deň. No ako posledná záchrana bol fajn. Avon maska no...tú asi ani neminiem ,absolútne nič nerobí a termálnu vodu od Avene používam na zafixovanie make-upu. Zafixuje ho, ale rovnakú službu urobí minerálka ,takže podľa zbytočnosť :)
    Moja giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Termální vodu od Avene jsem chtěla zkusit, ale pak jsem nakonec vybrala od Baley :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Teď tak přemýšlím, co mě v poslední době zklamalo a nějak si nemůžu vzpomenout... Jo, možná okurková řasenka od Rimmelu, protože jsem od ní mnohem víc

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevyzkoušela jsem ani jeden z produktů :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Pleťovou masku od Avonu mám a jsem s ní spokojená :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Avéne termální vodu mám celkem ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  7. tento suchý šampon jsem zkoušela a je opravdu hrozný :/

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem žádnou termální vodu ještě neměla a ani mi nechybí, přijde mi to tak trochu zbytečnost. Poslední propadák u mě byl sprchový gel od Oriflame který byl naprosto strašný, jinak něco hodně drahého z čeho jsem byla ve výsledku naštvaná v poslední době nezaznamenala.

    OdpovědětVymazat
  9. Terminální vody mám ráda :) Mě zklamal krém od Crea-m, který mi udělal pěknej ,,bordel,, na pleti

    OdpovědětVymazat
  10. Terminální vody mám ráda :) Mě zklamal krém od Crea-m, který mi udělal pěknej ,,bordel,, na pleti

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky