Oblíbenci za srpen

Vítám Vás u nového článku,
rozhodla jsem se, že budu pravidelně každý měsíc přidávat článek, ve kterém Vám ukážu své oblíbené a nejvíce používané výrobky za předešlý měsíc. Tyto články strašně ráda čtu na ostatních blozích a jsou mé oblíbené. Doufám, že Vás alespoň trochu zaujmou a budete je mít rádi, stejně jako já:).

 Oblíbila jsem si toho celkem dost, ale z dekorativky je to pouze jen jeden lak na nehty, protože jsem se snažila v těch vedrech nemalovat a taky jsem byla celkem líná..:D

 Balea šampon pro objem vlasů s extraktem z pačule a jasmínu- je to můj první šampon od této značky, vždy jsem se jich nějak stranila a nechtěla je ani vyzkoušet. Myslela jsem si, že mi s vlasy nic neudělají a jen jim uškodí. Rozhodla jsem se to tedy prubnout a vybrala jsem si tento extra vonící. Už po prvním umytí jsem byla nadšená! Měla jsem krásně voňavé a hebké vlasy. Také měli větší objem než obvykle a vůbec se rychle nemastily. Z tohoto šamponu jsem nadšená i nadále a určitě vyzkouším i nějaký jiný od této značky a navíc stojí pár korun, vážně palec nahoru! 
Ziaja maska na vlasy intenzivní vyhlazení- tuto masku jsem si koupila v Polsku, kde mě vyšla levněji než tady u nás. Stejně jako u šamponu, tak jsem si ji hned oblíbila. Hodně mi pomáhá na vysušené vlasy, po koupání v bazénu, vždy mi je vyživí a dodá jím lesk. Také mi je krásně vyhladí a tím pádem se vůbec nekrepatí a jako třešnička na dortu se mi tak necuchají a jdou krásně rozčesávat a ta vůně.. Určitě potřebuji další balení! 

 Avon peeling na nohy s ananasem- byla jsem na něj hodně zvědavá a trochu se obávala, aby nějak vůbec sloužil. Měla jsem problémy s loupáním kůže a suchýma patama a tento peeling jim hodně pomohl. Peelingové částečky jsou akorát hrubé, aby dostatečně obrousily chodidla. Vůně je klasicky dost chemická což se dalo čekat, ale naopak celkem příjemná. V sadě jsem měla ještě sprej na nohy a krém.
Avon tělový peeling s čokoládou- tento peeling mě dostal hlavně svou vůni, znáte tu vůni od jogurtu Monte tak tento peeling voní úplně stejně, nejraději bych ho snědla:D Je hodně hutný a jeho peelingové částečky nejsou moc hrubé, proto bych uvítala hrubší, mám ráda ten pocit po koupeli jak jsem hezky vydrhnutá a čistá od všech nečistot a po tomto peelingu ještě extra voňavá, vážně doporučuji všem alespoň přičichnout a já potřebují další do sbírky:). 


 Balea tělové máslo lískový oříšek- jak jsem tuto novinku viděla na intagramu tak jsem ji musela mít. Už jsem měla od Baley jedno tělové máslo a to nebylo svou konzistenci vůbec podobné máslu za to toto je vážně hodně hutné a hydratační máslo. Oproti tomu minulému se také rychle vstřebává, nemám ráda ten hnusný film na pokožce a už vůbec ne na rukou. Vůně je hodně návyková a vůbec ne chemická, připomíná mi vážně lískové oříšky:).
Bione krém na obličej- toto je můj druhý oblíbený výrobek od této značky Cannabis mám i balzám na rty, voní úplně stejně. Krém je hodně velký a bude určitě bezedný:D. Rychle se vstřebává a hezky hydratuje pleť. Jediné mínus je, že celkem stahuje a pne pleť, ale po čase už je to v pořádku, ale určitě ho můžu jen doporučit.
Avon lak na nehty- odstín Barely there se hodí úplně ke všemu, štěteček má ideální a já už jsem si na ně zvykla. U těhle laků na nehty od Avonu mám hlavně ráda tu neskutečnou vydrž a už mám ve sbírce další!



Komentáře

  1. Hezké shrnutí, ani jeden z produktů jsem tedy nezkoušela :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak vypadá pěkně :) Masku na vlasy od Ziaji jsem ještě nezkoušela, ale její kosmetiku mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  3. Ten tělový peeling jsem taky měla, fakt krásně voněl, ale vůbec mi nesedl :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Maska od ziaji nevypada spatne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Tak z těchto produktů nevlastním ani jeden přes to můžu potvrdit o kosmetice Balea že je celkem solidní a mám doma spoustu produktů.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky