Letní novinky

Vítám Vás u letních novinek,
v červenci jsem se celkem držela a koupila jen nutně leginy. Už druhé jsem stihla zničit tak snad do třetice všeho dobrého vydrží déle než týden:D. V červenci jsem si nepořídila žádnou kosmetickou věc, ale v srpnu jsem se rozšoupla a něco koupila a také jsem něco dostala k narozeninám:).
Většinu jsem dostala ke zmíněným narozeninám. Na instagramu jsem zpozorovala toto nové tělové máslo od Baley s vůní lískových oříšků, byla jsem zvědavá jak to bude vonět a je to vážně strašně krásná přírodní vůně oříšků, žádná chemie jak je u Baley zvykem, vážně se toto máslo povedlo, určitě časem sepíšu recenzi. Taky jsem chtěla konečně vyzkoušet nějaký šampon od Baley, vždy jsem se toho nějak bála a koupila jen balzám a teď jsem to riskla a jsem překvapena! Nesmí chybět Avon, dostala jsem tuhle super vychytávku na odličování, těl. sprej s vůni zeleného čaje a verbeny a dvě tužky na oči. Jako poslední tady mám olej na nohy po depilaci, který je ve spreji a je moc hydratační.

Triček není nikdy dost, hlavně jsem si přála od mé oblíbené slovenské kapely Bijoterrier dole dám fotku, kde jde vidět celé.. Stalo se mým nejoblíbenějším♥ První tričko od značky Kilpi a moc se mi líbí a také něco na sport z Lidlu.

 
Potřebovala jsem pořádné turistické kalhoty, protože často chodíme na výšlapy a přítel mi dal k narozeninám tyto od Slovenské značky Zajo, jsou hodně kvalitní a doufám, že budou dobře sloužit:).

Můžu si vyškrtnout položky z Wishlistu. K narozeninám jsem dostala po delší době něco z Bonprixu a jsem nadšená z košile, protože jsem je začala milovat:) Bohužel mikina je mi větší, ale to mi vůbec nevadí, hold je to trochu risk objednávat z Bonprixu, protože ty velikosti jsou u každého kousku jiné a nikdy to neodpovídá dané tabulce.

Dostala jsem něco i do domácnosti, nové povlečení z Bonprixu se hodí a ručníky nejspíš z Lidlu, se mi hodí do domácnosti, protože máme vše modré:D

 Další kosmetika, na konci srpna jsem potřebovala nutně do drogerie, pro suchý šampon na fesťák. Už dlouho jsem si chtěla pořídit tento od Schaumy, ale musím říct, že jsem o něho čekala teda víc.. V Tetě jsem si pořídila zase něco od Bione na vlasy a na pleť, protože mi došel krém na obličej a tento mi určitě vydrží nejméně na 2 roky, je velký a stačí jen málo:).


Nakupovala jsem také na Vinted, za pár korun jsem sehnala krásné krajkové tílko z Lidlu a sluneční brýle. A u vietnamců jsem si za směšnou cenu pořídila kalhoty jsou ve stylu háremek a jsou hodně pohodlné a také jsem přibrala jedny leginy na doma:).

Komentáře

  1. Myslím, že ty oříšky jsou lískové :-) Máslo mám taky, mně bohužel smrdí hodně chemicky, ale jinak je super. Na podzim a na zimu bude ideální, je krásně hutné a výživné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem to tak, ale napsala jinak, děkuji za upozornění!:)

      Vymazat
  2. Pěkné věcičky.. škoda, že ta mikina z bonprixu není vyfocená celá, vypadá moc dobře.. :) Z kosmetiky mě zaujaly produkty od Bione, nikdy jsem ji nezkoušela a určitě bych to chtěla napravit :-) Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám :)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. To tělové máslo bych chtěla taky vyzkoušet a BIONE kosmetiku mám moc ráda :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Bione je super značka, teď od nich mám pleťové tonikum, které je fajn :)

    20 Knižních Faktů

    OdpovědětVymazat
  5. S těma tričkama to mám stejně (není jich nikdy dost) :) Jinak super kousky :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuju za všechny vaše komentáře:)

Oblíbené příspěvky